نرم افزار فوق العاده برای آنلاین نگه داشتن بازی های Boom Beach و Clash Of clans در گوشی
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار فوق العاده برای آنلاین نگه داشتن بازی های Boom Beach و Clash Of clans در گوشی


حتما برای شما هم بار ها اتفاق افتاده است که در یکی از بازی های Boom Beach و Clash Of clans برای مدتی که حواس شما به بازی نیست و فعالیتی در بازی ندارید ، ناگهان اتصلال شما از بازی به دلیل عدم فعالیت از دست میرود و زمانی که وارد بازی شده اید مشاهده کردید که مقدار زیادی از منابع شما غارت شده است.

نرم افزار های زیادی در ارتباط با این بازی ساخته شده اند اما هیچ کدام کارایی و کیفیت این نرم افزار فوق العاده را نداشته و اکثرا بر روی کامپیوتر و نرم افزار BlueStacks اجرا نمیشوند. اما با این نرم افزار شما به راحتی به تمامی این ویژگی ها دست خواهید یافت.


در این پست ما یک نرم افزار فوق العاده رو به شما معرفی می کنیم که می توانید با نصب آن بر روی گوشی و یا تبلت خود و همچنین روی نرم افزار BlueStacks از خارج شدن بازی خود در امان باشید. تنها کافیه که چند درستور العمل زیر رو رعایت کنید.


ابتدا نرم افزار را بر روی گوشی یا نرم افزار BlueStacks خود نصب و اجرا کنید. سپس مانند شکل زیر بر روی بازی مورد نظر خود کلیک کنید تا اجرا شود.(روی عکس کلیک کنید تا بزرگ شود)


پس از اجرا شکل زیر نمایش داده می شود.


زمانی که گزینه روشن نمایش داده می شود، یعنی نرم افزار فعال است و بازی شما به هیچ وجه به خاطر عدم فعالیت بسته نخواهد شد. با لمس و کلیک بر روی گزینه روشن، نرم افزار خاموش خواهد شد، بهتر است در زمانی که نیاز به حمله دارید با لمس آیکون روشن آنرا خاموش کنید و سپس بعد از حمله با کلیک روی آن، آنرا روشن کنید. اگر نیاز داشتید که از بازی خارج شوید حتما با کلیک و لمس گزینه روشن آنرا خاموش کنید و بر روی گزینه زیر که در اعلان ها نمایش داده می شود کلیک کنید تا نرم افزار بسته شود.

برای اجرا مجدد نرم افزار نیز بروی آن کلیک کنید تا اجرا شود و مانند مراحل بالا از آن استفاده کنید.


خرید و دانلود  نرم افزار فوق العاده برای آنلاین نگه داشتن بازی های Boom Beach و Clash Of clans در گوشی






:: برچسب‌ها: موبایل , بازی موبایل , کلش آف کلنز , clash of clans , boom bidge , تلفن همرا هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: